1 czerwca 2015

Oświetlenie nad kuchennym stołem

 
Długo myślałam, co powiesić nad moim kuchennym stołem, żeby cieszyło oko, było oryginalne i pasowało do naszej kuchni. Podoba mi się surowe, loftowe oświetlenie. Ale moja kuchnia jest malutka i trochę wiejska :( Duże, metalowe lampy kompletnie u nas nie pasują. I co tu zrobić, żeby był wilk syty i owca cała? Kupiłam oprawki w IKEA, słoiki na Allegro.
I do dzieła :)
Będzie loftowo i wiejsko, hihiii...
 

 
 
Poprosiłam mojego M, by pomógł mi wyciąć otwory szerokości oprawek w pokrywkach od słoików. Wkręciłam małe LED-y, założyłam słoiki.






Kiedy Maro powiesił słoje nad stołem, przypomniałam sobie jak kiedyś na Pintereście widziałam ogromne pomieszczenie z wiszącymi na kablach lampami. Każda z nich owinięta na starej gałęzi. Zrobiłam to samo. Miałam starą gałąź po świątecznych ozdobach. Pisałam o tym TU .
Lubimy drewno, niech wisi i cieszy oko. :)
A przy okazji będzie rozgałęziaczem kuchennego oświetlenia.
  






 

 
Zaszalałam i nie wiem, czy domownicy długo wytrzymają z takim oświetleniem,
ale przynajmniej jest oryginalnie :)
 Zrobiłam jeszcze porównanie "before and after". I sama nie wiem. :(



 
 
 Zawsze można zmienić i wrócić do starej wersji. :)

Dziękuję, że mnie odwiedzacie. Może jestem próżna,
ale uwielbiam czytać Wasze komentarze.

Miłego dnia,
Beata
 
 
 
 
 
 


23 komentarze:

  1. Beatko...Ty wiesz jak ja bardzo lubię takie robótki...też myślałam o takiej lampie, no ale zdecydowaliśmy się na lampę metalową ;-). Dobrego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, boję się, że na dłuższą metę moi domownicy nie wytrzymają z tą gałęzią. Zobaczymy może się uda :))) Miłego...

      Usuń
  2. Wyszło rewelacyjnie! Jest klimat wiejski z taką nutką skandynawskiego. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Beatko świetna lampa :) Uwielbiam takie indywidualne robótki, a Wy w tym jesteście mistrzami!
    Buziaki, Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna. sama marzę o słoikach. ale gałąź jest mega! jesteś niesamowicie twórcza!

    OdpowiedzUsuń
  5. kreatywne :) mnie też czeka zmiana oświetlenia w kuchni

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł. Wyglądają oryginalnie, a jednocześnie swojsko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Beatko masz niesamowite pomysły, lampa wygląda świetnie i niezwykle oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beata wyszło super. Moim zdaniem o wiele lepiej pasuje do Was - właśnie ta gałąż z uwiellbianego drewna I te słoiki No po prostu cudo
    Zawsze mnie zaskakujesz :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba Twój pomysł ze słoikowym oświetleniem:) ..i fajnie, że jak Ci się znudzi, to zawsze możesz sobie urozmaicać zmieniając lub tworząc kolejne cudo:) ..ale czy ja wiem, czy będziesz chciała coś zmieniać..? Tak jest bardzo fajnie:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale miałaś świetny pomysł! Wow! Ale fajnie że widzisz coś a później możesz to wprowadzić i u siebie! A pomysł z słoiczkami mega!
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty to jesteś niezła kombinatorka , jak już coś wykombinujesz to magia jakaś, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda świetnie i jeszcze zostało sporo miejsca na wieszanie ozdób :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie sama kwestia oświetlenia jest niezwykle ważna i muszę przyznać, że teraz przekonałam się do technologii LED. W sumie odkąd odkryłam sklep https://sklep.neonica.pl/ to właśnie tam przede wszystkim kupuję wszystko to co niezbędne jest do oświetlenia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza :) Uwielbiam je czytać :)