29 czerwca 2014

Długa deska do serwowania

Już wróciłam :)
Długo mnie nie było, ale ostatnie dni są jak zwariowane.... 
Czas nie chce się zatrzymać a ja nie wyrabiam się z pracą i obowiązkami.
Mam tylko cichą nadzieję, że ta gonitwa musi się kiedyś skończyć :)
Ale dosyć z narzekaniem, czas na przyjemności.
A ostatnio taką radochą są dla mnie nowe dechy do serwowania.
Mój kochany M ma niewiarygodną cierpliwość do moich pomysłów i 
wspiera mnie nawet przy przedziwnych przemyśleniach. 
Pamiętacie jak robiliśmy dębowe deski do serwowania, o których pisałam TU .
Zrobiliśmy znowu ale tym razem trochę inną - bardzo długą i chudą :)



Tak naprawdę o kształcie tej deski zadecydowały słoje, czyli natura :)
Piękne dwa blisko osadzone sęki stworzyły znak V, a mój M tylko oszlifował. Tylko ? 
Myślę, że stworzył cudny gadżet na stół :)
Dzięki Maro!!!






Mam nadzieję, że to nie koniec :) 
I że jeszcze parę desek do serwowania antipasti zrobimy. 
To takie wdzięczne zajęcie.

Uściski,
Beata


21 komentarzy:

  1. cuuuuudna :) ja też zakochana w takich dechach ostatnio sobie wyrżnęłam taką jedną mini wersję, muszę ją jeszcze natrzeć jakimś olejem.....ale Twoja wygląda imponująco pięknie i zaraz bym ją porwała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, cały czas się na nią gapię :)

      Usuń
  2. och jak ja kocham takie dechy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna i jaka oryginalna

    OdpowiedzUsuń
  4. Superaśna, pięknie wyszła, możesz ją wykorzystać też jako podstawkę pod świece na stół.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiscie, Deska z victoria;) Sliczna. Szapo dla meza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Beatko, nie mogę się dość napodziwiać:)
    Powiedz mi, skąd się bierze takie cudne dębowe dechy do szlifowania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupujemy w tartaku u fajnego Pana koło Mińska Mazowieckiego :)

      Usuń
  7. Cudna,własnie przez te widoczne słoje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniałe :) jak sobie pomyśle o całym zestawie takich "desek" - do serów, półmisek ozdobny, małe miseczki to aż mi się cieplutko na serduchu zrobiło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł na przyszłość , pozdrawiam,

      Usuń
  9. Beatko, decha jest przepiękna!!! Do serów np.... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna jest. I jakie świąteczne stroiki można na niej tworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Musicie robić fajne imprezy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjna deska , samą chciałabym taką :)
    Dobrego dnia życze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza :) Uwielbiam je czytać :)