28 stycznia 2019

Sypialniany stolik

O rany! Nie było mnie tu chyba z tysiąc lat. W listopadzie otworzyłam sklep afterbetter.pl więc każdą wolną chwilę poświęcałam tej stronie. Myślałam, ze nie poradzę sobie, że nie będę znała języka IT, ale dałam  radę i jestem dumna z siebie. Mam swój własny sklepik z moimi pomysłami i znaleziskami. Wstawiam tam stare meble przerobione według mojego pomysłu oraz przedmioty- perełki. Jeśli macie ochotę, to wpadajcie proszę do after better :) 



Oprócz tego, że zabawa w IT powiodła się ;) zmieniłam wygląd małego stolika-szafeczki. Dostałam od koleżanki (haha.... jak zwykle) taki mebelek. Mała szafeczka, z drewna i sklejki. Pomyślałam, że może się komuś przyda do sypialni, jako stolik przy łóżku. 




Szafkę pomalowałam na turkusowo, ale zostawiłam front szuflady i blat. Może komuś się spodoba taki mały, filigranowy mebelek. 






Już od lutego będę wystawiała w sklepie więcej niż dotąd odnowionych mebli. Będę miała więcej czasu na prowadzenie sklepu "after better"  I jednocześnie będę się starała trafić w Wasze gusta :)

Pozdrawiam,
Beata


6 komentarzy:

  1. Bardzo fajny stolik, podoba mi się kolor blatu to bejca.ja kupując bejcę w sklepie to nigdy żadna nie mogę dobrać, niby wiem o jaki kolor chodzi ale pomalowaniu stwierdzam że to nie to.Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje sklepiku! miałam nadzieję, że ten dzień nadejdzie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki :))) ale pracy przede mną na milion lat :) pozdrawiam

      Usuń
  3. Stoliki nocne są fajne i mi bardzo się przydają jeśli chcę np. poczytać książkę w łóżku. Jednak bardzo istotny jest również sam komfort spania i moim zdaniem nalezy się dobrze wysypiać. Mi w tym pomaga materac https://senpo.pl/materace/ dzięki któremu naprawdę mogę się w końcu porządnie wyspać i wypocząć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stworzyłaś bardzo nietypowy i wyjątkowy mebel. Zgadzam się, że w sypialni potrzebny jest taki zdecydowany akcent. Jednak, przynajmniej dla mnie, najważniejsze jest łóżko, materac i pościel. W moim przypadku zakupy robiłam w https://senpo.pl/nasze-salony/senpo-warszawa-home-concept/ i mogę go polecić.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza :) Uwielbiam je czytać :)