21 czerwca 2015

Poduszki z materiału "second hand"

Przez długi czas dodatki w dużym pokoju miałam pomarańczowe. Ponieważ meble mam w kolorze orzecha, dywan i zasłony kremowo-kawa z mlekiem to musiałam ożywić trochę te brązy. Był to pomarańcz. Pomarańczowe świece, pomarańczowe poduchy TU  i TU . I chyba mi się znudziło :(. Połaziłam trochę w necie i pomyślałam, że brudny niebieski lub siny jest w sam raz. Lubię kolory, które nie rzucają się w oczy. Mają swoją głębię i nie krzyczą : Patrz na mnie!
I to był tylko pomysł, który nie wiedziałam kiedy zrealizuję. Ale  ostatnio przechodziłam koło second hend-u i coś mi powiedziało: wejdź i zobacz co tam mają. I weszłam, :)))
 I kupiłam cudny koc w krateczkę (był z metką). Zapłaciłam za niego 17 zł. Z tego samego kosza wygrzebałam COŚ. Nie mam pojęcia co to jest, ale kolor jest boski. Przy kasie Pani powiedziała, że to chyba pas na sypialniane łóżko, które kładzie się po zaścieleniu łoża. (?) 
 Zapłaciłam 4 zł. I wyszłam ze sklepu szczęśliwa.



Kupiłam dwa suwaki do poduszek i do roboty!



Uszyłam dwie poduchy w kolorze brudnego niebieskiego, dokupiłam jeszcze jeden koc w PEPCO. Musiałam, bo miał pasujący kolor :)
I w taki sposób z koloru pomarańczowego przeszłam w brudny niebieski.  









I jak jest? Jest inaczej.  Naszej Monie bardzo odpowiada :) Udaje, że nie wie o co chodzi.





Muszę jeszcze wykombinować jakieś oświetlenie w tym kolorze,
a przynajmniej podobnym :)

Miłego tygodnia  dla wszystkich,
Beata

22 komentarze:

  1. Zakupy marzenie! jak nic, moje kolory :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda świetnie. W SH często można kupić prawdziwe skarby. Na takie pasy w różnych kolorach często trafiam, teraz wiem na co mogą się przydać. czasem trafiają się też tzw. resztki z tkanin, nowych. Więc warto zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda. Raz w miesiącu będę zaglądała do tego sklepu i polowała na coś fajowego :)

      Usuń
  3. I jak jest ? Jest świetnie :) Zakupy baaardzo udane :)
    Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlatego uwielbiam second handy :) wchodzisz z brakiem pomysłu i wychodzisz z cudownymi materiałami :)
    miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem fanką tego odcienia niebieskiego, a z brązami wygląda świetnie po prostu! Udany zakup i piękny efekt pracy Twoich rąk! Dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie kolory sprawiają,że odpoczywam. Rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie pasujący ten kolor, a już poduszki z tej pikowanki wyszły genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie wiedziałam jak nazwać ten materiał! A to pikowanka :)) Buziaki

      Usuń
  8. Dobrze, że intuicja kazała Ci poszperać, poduchy wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I wygląda ekstra...lubię, bardzo lubię takie zakupy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sh to kopalnie złota :)) Ja też zawsze jak tam idę to pierwsze kroki kieruję w stronę materiałów ;p
    Podoba mi się połączenie beżów,brązów z odcieniami niebieskiego. Sama ma chęć na ten kolor ale w mocniejszym wydaniu :))
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, teraz będę zaglądać tam częściej :)

      Usuń
  11. Pięknie to wykombinowałaś! Super wygląda ten niebieski z beżami i brązem, też mi to chodzi po głowie.
    Mam rdzawe sukienki na krzesła, szczerze ich już nie znoszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ma to jak udane, takie zakupy :) A poduszki świetne!
    Pozdrawiam sobotnio :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza :) Uwielbiam je czytać :)