1 grudnia 2014

Gwiazdka z nieba

Czas świąt zbliża się wielkimi krokami więc postanowiłam sukcesywnie dekorować swoje mieszkanko. Ne będę kupować drogich i wystawnych dekoracji. I jak co roku, zrobiłam coś sama no nie całkiem ale razem z mężem. Niedawno przytargałam jesionową gałąź do domu. Była fajna bo nadgryziona zębem czasu czyli wysuszona i bez kory. W przyszłości chcę wykorzystać ją do kuchni (psssst nic już nie mówię) ale dzisiaj powiesiłam ją na ścianie. Wyjęłam zeszłoroczne, własnoręcznie wykonane serduszka i gwiazdki. Powiesiłam drewniane serducho kupione w Rossmannie i wełnianą bombkę zrobioną przez moją koleżankę Martę. I nadal czegoś mi brakowało. Czegoś drewnianego, dębowego, takiego naszego. Poleciałam do piwnicy. Na kawałku drewna narysowałam gwiazdkę i poprosiłam mojego M by wyciął właśnie taką figurę. I mam. Dębową gwiazdkę z nieba :))))







Kiedy domownicy pierwszy raz zobaczyli gałąź ze świątecznymi dekoracjami  na naszej ścianie reagowali śmiechem. Więc chyba się im podobało. :)

Na koniec chciałabym Wam pokazać moją pierwszą, filcową  pracę. Wczoraj pod fachowym okiem mojej koleżanki Kasi uczyłam się filcować wełnę. Namawiam Kasię by założyła bloga, bo kobieta jest niesłychanie, pozytywnie zakręcona. A praca przy wełnie była świetnym odreagowaniem od codzienności. Wszystkim polecam, bo to wcale nie jest trudne. Trochę cierpliwości,  serca i już :)




Niezapominajka w grudniu, hihi...

Dziękuję, że do mnie wpadacie. 
Ja, jak tylko mam chwilkę to podpatruję Wasze pomysły i czytam życiowe posty. 
Fajnie być z Wami :))

Życzę Wam miłego tygodnia,
Beata

31 komentarzy:

  1. pięknie wygląda ta gałąź! drewniane elementy cudownie. i gratuluję niezapominajki, ja jeszcze nigdy niczego nie sfilcowałam - oprócz kocyka w pralce :P

    OdpowiedzUsuń
  2. drewniana gwiazdka najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko wygląda cudnie :)! Dębowa gwiazdka jest the best :))
    Miłego dnia!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martuś :) Tobie również miłego dnia życzę.

      Usuń
  4. Pomysł z gałęzią bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się spodobał ten pomysł z gałęzią:) ..i poleciałam myślami do moich trzech mini pniaczków, też nadgryzionych zębem...kornika;) które sobie tak w trójeczkę waśnie stoją i pięknie wyglądają:) ..a nawet nie musiałam daleko lecieć, bo przecież one stoją pod monitorem:))) Uwielbiam je! Jak tylko się nimi będę chwalić na blogu to podeślę info, jestem pewna że by Ci się równie mocno spodobały:)
    Serdecznie pozdrawiam!:)
    Kamila

    Ps ..kwiatunio z filcu nie wygląda, co by był Twoją przygodą po raz pierwszy:) Bardzo udany:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. A co do do drewienek. Lubię wszystkie!!! nawet zeżarte przez robale

      Usuń
  6. Hej Beatko...ja się muszę w przyszłym roku zabrać za to wycinanie, bo normalnie fajne rzeczy można zrobić...a najbardziej nie lubię być zależną od męża ;-)...Gałązka boska...mój mąż pewnie także by zareagował uśmiechem, bo nie oblatany w skandynawskich blogach tak jak ja...szalenie mi się u Ciebie podoba. Uściski ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, miło czytać takie komentarze :)

      Usuń
  7. super galąź i ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też jestem fanką gałęzi. Moja zdobi okno w kuchni. I po reakcji moich gości wnioskuję ,że im się też podoba ;). Twoja jest odjazdowa, super!!! Filcowy kwiat rewelacja. Ja próbowałam kiedyś filcować, ale jednak nie mam tyle cierpliwości a efekt był mierny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem. Kwiatek robiłam pod okiem nauczyciela, więc było łatwiej. Pozdrawiam

      Usuń
  9. no muszę podłapac pomysł bo wygląda pięknie...ta gwiazdka...to jest to !!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Też muszę sobie jakąś gałąź przytachać, fajny pomysł. A gwiazda rewelacja, drewno ma to do siebie, że żadnych dodatkowych ozdób nie potrzebuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna jest:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł z gałęzią :) Pięknie to wszystko wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  13. Galazkowa dekoracja jest idealna! a filcowy kwiatuszek?? tez!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gwiazda jest piękna, cudownie wygląda na tej gałęzi. U mnie w listopadzie zakwitł powojnik więc niezapominajka- czemu nie;)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. urocza ta gałązka i dekoracje na niej. baaardzo mi się podoba. zgapię chetnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna dekoracja , a jaka prosta. Kiedyś przytargałam sobie gałąź z lasu pomalowałam na biało i powiesiłam jajka. Ładnie u Ciebie. Pozdrawiam i zapraszam też do mnie. http://dompodbrzoza.blogspot.de/2014/12/ciasteczka-z-mojej-kuchni-sprawdzone.html#comment-form. Pozdrawiam Kaśka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza :) Uwielbiam je czytać :)