7 grudnia 2017

Dekoracja w oknie


Uwielbiam ten przedświąteczny czas. Można przystroić w domu dosłownie wszystko i żaden z domowników nie jest zdziwiony, że coś głupiego wymyśliłam. :)





W mojej kuchni nie da się nic świątecznie przystroić poza oknem. Więc użyłam swojej jesionowej gałęzi i powiesiłam ją w oknie kuchennym. Na niej zawiesiłam nieregularnie bałtyckie szyszki na biało-czerwonym sznureczku. Wcześniej, przyozdobiłam szyszki białą, kredową farbą.









Niby nic, a oko cieszy ;)

 Serdecznie Was pozdrawiam,

Beata :)



14 komentarzy:

  1. Pięknie i za przysłowiowy grosik:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Naturalne, nie przecukrzone....super. Biegnę do ogrodu po szyszki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł. Lubię prostotę. I załapałaś się na zdjęcie "między szyszkami"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Faktycznie trochę mnie widać :))

      Usuń
  4. Fajny pomysł, a ja nie mam szyszek :(( Okno wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo prosty, uroczy patent, szyszki to taka naturalna ozdoba:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Proste, a jednocześnie takie urocze. Kuchnia zaraz nabiera świątecznego wyglądu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł, chyba tak zrobię u siebie bo wygląda mega:) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Супер! Я тоже сделаю, спасибо за идею!

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie dekoracje zawsze się obronią, okno wygląda pięknie :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza :) Uwielbiam je czytać :)