6 maja 2016

Literki w domowej galerii


Jakiś czas temu wspominałam Wam o naszej, domowej galerii w dużym pokoju. Pisałam o tym TU . Wybrałam zdjęcia, które są śmieszne lub przypominają nam miłe chwile. Wszystkie wywołałam w kolorach czarno-białych by tworzyły całość. Zdecydowałam, że ramki powinny być różnorodne, by nie rzucać się w oczy. Wybrałam w kolorze orzecha, srebra, bieli i delikatnego złota. Razem z moim M skrupulatnie powiesiliśmy wszystkie portrety i na jakiś czas nasza galeria była najpiękniejsza na świecie. 



No, ale nie byłabym sobą gdybym czegoś nie zmieniła :) Pomiędzy zdjęciami były trzy "dziury". Puste miejsca, które prosiły się by coś tam wkleić. Było po prostu smutno....






Kupiłam 3 literki wycięte ze sklejki. Nie przypadkowe literki. Są to pierwsze litery naszych imion. A ponieważ "M" się powtarza, dlatego są trzy :) Pomalowałam je czarną farbą kredową.




Do ściany przykleiłam za pomocą dwustronnej taśmy klejącej. I proszę. Galeria skończona :)














Teraz chyba jest fajniej. Literki stworzyły pewną całość. Tak mi się wydaje.  :)

Chciałabym podziękować Wszystkim odwiedzającym Hungry for ideas. Wpadam do Was często, ale nie zawsze mam czas odezwać się w formie komentarza. Mam nadzieję, że to się zmieni i będę zostawiała u Was parę miłych słów. Jest piątunio, więc życzę Wam wspaniałego weekendu,

pozdrawiam, Beata



45 komentarzy:

  1. Zdecydowanie lepiej. Teraz widać, że czegoś brakowało i to właśnie były te litery:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te literki są wisienką na torcie, idealnym dopełnieniem tej wspaniałej galerii. Świetnie wygląda taka ściana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, trochę wzbogaciły ścianę :) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Galeria jest świetna! Już przemyślam co-by-tu dodać do mojej mini galeryjki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha.... widać, że można się trochę pobawić. :)

      Usuń
  4. Z literkami wygląda świetnie. Też mam taką galerię chyba skradne pomysł :_)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak jest, masz 100% racji, teraz jest komplet. Wszystko ładnie spięte i galeria jest ciekawsza. Odrobina czerni zawsze stanowi miły akcent, fajnie koresponduje z lampką nieopodal :-) Pozdrawiam weekendowo!

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja już myślałam że je wycinałaś sama ;) Ekstra są.Gdzie można takie kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam o tym wyciąć sama, ale mamy tylko grube dechy. A chciałam je powiesić na ścianie tylko na rzepach. Kupiłam na alllegro. Można wybrać sobie czcionkę i wielkość.
      :)

      Usuń
  7. Piękna galeria, i wspaniały pomysł z literkami. Ja kupiłam ramkę na 8 zdjęć i nie mogę się zdecydować które wybrać. Czym się pokierować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wybierałam takie które coś znaczą. Spotkanie, wyjazd, pierwsze kroki.... piękne chwile. Wiem, że to nie łatwo, ale warto :)

      Usuń
  8. Literkami postawiłaś kropkę nad i.Jest świetnie!
    Dałaś mi do myślenia.Skuszę się na zmianę moich wnętrz.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, zdjęcia trochę personalizują nasz dom. To takie miłe :)

      Usuń
  9. Świetny pomysł na zagospodarowanie ściany :) Ja mam zawsze opory i trudności z wyborem fot na galerią. Wyszło pięknie, a te literki jeszcze bardziej personalizują galerię.
    Miłego wieczoru, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybór zdjęć to był długi proces. Najpierw wybierała z głowy, które chwile pamiętałam i szukała z nich zdjęć. Udało się. :) Pozdrawiam

      Usuń
  10. Taka galeria mi się marzy:) a literki pięknie się wkomponowały i całość prezentuje się cudnie:) pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Galeria cudowna :) I kto by pomyślał, że 3 literki ze sklejki mogą dać taki efekt!!!
    Teraz wygląda idealnie!!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezwykła galeria, literki super się zgrały ze zdjęciami, wyszło super!Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie myślałam, że tak właśnie wyjdzie :) Uściski

      Usuń
  13. Wspaniała galeria. Literki wkomponowały się idealnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie to wymyśliłaś!! Literki nue dość, że uzupełniają całość to jeszcze są bardzo dekoracyjne. Bardzo mi się pidoba Twoja galeria!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, sama jestem zaskoczona :)

      Usuń
  15. Piękna galeria, a literki ładnie ją uzupełniają :) Też mam sporą galerię zdjęć nad kanapą w salonie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam takie literki:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna rodzinna galeria :) A literki wpasowały się idealnie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Beatko- wyglądają przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Galeria jest świetna!
    Ja zawsze o takiej marzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładna galeria i literki pięknie wpasowane :) W moim domu, w końcu, także pojawiła się galeria :) Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam takie galerie. jest piękna. a literki są jej niezwykle trafioną dekoracją , taką kropką nad i.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo dobry pomysł, wyszło ślicznie i chyba też wykorzystam podobne literki. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. No pewnie, że fajniej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniała galeria, a literki idealnie się w niej komponują :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  26. NIESAMOWITA GALERIA - też mam taką na schodach!!!!!!!!!!!!!! ale twój pomysł na "dziury" jest genialny - przykro mi tylko, że dopiero teraz do ciebie trafiłam, a nie wcześniej :( ale całe szczęście jest jeszcze troszeczkę miejsca na ścianie i kilka "dziurek", więc bardzo chętnie wykorzystam u siebie twój pomysł!!! jeśli oczywiście wyrazisz zgodę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że tak, będzie mi bardzo miło :)

      Usuń
  27. Bardzo fajnie takie literki wyglądają, lecz na pewno trzeba je dobrze rozplanować i zaaranżować. Zresztą jak my zabieramy się za jakieś remonty czy przemeblowania to na początku staramy się zapoznać z nowościami. Czytałam w http://www.domowerewolucje.eu/na-co-zwrocic-uwage-podczas-aranzowania-pokoju-dziennego na co właśnie najlepiej jest zwrócić uwagę podczas aranżacji pokoju dziennego.

    OdpowiedzUsuń
  28. Dokładnie jest tak jak piszecie, ale musimy także pamiętać, że nasz sprzęt AGD niestety ma możliwość zepsucia się. Jak coś to w takiej sytuacji polecam każdemu zapoznanie się z ofertą serwisu https://serwisagd-technik.pl/ gdyż wiem, że takie miejsca są jak najbardziej potrzebne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza :) Uwielbiam je czytać :)