20 czerwca 2013

Skrzynka na zioła :)

 
 
Jakiś czas temu grzebiąc w internecie wpadłam na zdjęcie skrzynki na narzędzia wypełnionej butelkami z ogrodowymi kwiatkami. Baaardzo mi się to spodobało. I chciałam ten motyw wykorzystać w jakiś sposób u mnie w domu. Nie mam własnego ogrodu, więc nie mam własnych, sezonowych kwiatów. No cóż, jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma!!!
A mam zioła na parapecie w kuchni, które można zgromadzić w taką skrzynkę.
 
 
 
 
I oczywiście co zrobiłam? Ozdobiłam ją transferem!!!!
Tradycyjnie wzór pobrałam od Iszart .
 
Skrzynkę kupiłam na Allegro, wybieliłam pastą do wybielania drewna i naniosłam napis za pomocą transferu nitro. Ja drewniane przedmioty zawsze lakieruję dwu lub trzy krotnie, wtedy łatwiej je utrzymać w czystości. Aby każda doniczka miała swoją, własną osłonkę powycinałam je z plastikowych butelek po wodzie mineralnej. :)
 
 
 
 
Mały, pachnący ogródek na parapecie jest świetną ozdobą każdej kuchni.
A teraz i mojej:)
 
 
 
 
 
Pachnąco życzę miłego dnia,
 
Beata
 
 
 


15 komentarzy:

  1. Pięknie wyszło:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda pięknie i elegancko - a pomysł z osłonkami od butelek rewelacja :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaardzo dziękuję. Butelki się przydały.

      Usuń
  3. Fajowa skrzynka a pomysł z osłonkami z butelek po prostu rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Każde ziółko pije swoją wodę:)

      Usuń
  4. Dziękuję za porady w sprawie bazylii. W weekend robimy podejście numer 5 :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyszło. szkoda, że moje ziółka po dwóch tygodniach padają bo narobiłaś mi smaku na zieleninkę. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja zawsze wieczorem sprawdzam czy ziemia jest wilgotna. A bazylia uwielbia stać w wodzie. pozdrawiam

      Usuń
  6. Świetny pomysł, bardzo piękna skrzynka, pasowałaby idealnie do mojej kuchni:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy22/8/13

    Świetna skrzynie:) ale chciałam zapytać (bo to nie zostało pokazane) jak zrobione zostały napisy na skrzyni:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Skrzynie ozdobione są metodą nitro, o której pisałam w poście Transfer na drewno
      http://iamhungryforideas.blogspot.com/2013/04/transfer-na-drewno.html
      Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza :) Uwielbiam je czytać :)