10 lutego 2013

Witryna kuchenna a może "górka"? cz. IV ostatnia

Dzisiaj skończyłam odnawianie mojej witryny. Końcowa praca nad meblem jest przyjemnością a zarazem rodzi mały żal, że to już koniec spotykania się z nim:(.
Trochę przyzwyczajam się do swoich mebelków podczas ich "renowacji" hahaha.....



Dzisiejsza praca to tylko wygładzanie, bejcowanie i woskowanie. Prawda, że łatwe?!
Wygładzałam metalową, drobną watą, by wyrównać jeszcze nierówności.


Potem oczywiście bejcowanie. Jeśli jest ładne drewno można podkreślić jego wygląd tylko woskiem. Wosk może być bezbarwny albo barwiący mniej lub bardziej. By uzyskać kontrast, położyłam bejcę na zewnątrz, ponieważ wewnątrz witryna jest wybielona specjalną pastą do wybielania drewna. 
A w jaki sposób to robiłam jest TU
Potem zabezpieczyłam drewno barwiącym woskiem. Po nałożeniu wosku drewno zdrowiej wygląda. To tak jak my kobiety nakładamy balsamy na naszą skórę by świeżo wyglądała. :)
 I to właściwie wszystko! Jutro tylko wezmę stary, niepotrzebny ręcznik i wypoleruje nawoskowaną powierzchnię, by trochę nadać połysku. I już!


 W środku poustawiałam foremki z ceramiki, które dostałam od przyjaciół na urodziny.
 Foremki są z przepisami na zapiekany makaron.
Przyznam szczerze, że jeszcze nic w nich nie piekłam, 
ale na pewno nadrobię kuchenne prace już niedługo!!!!!!


I jeszcze parę fotek......

 

 A pamiętacie jak wyglądała?


A teraz jest TAKA!


Mam nadzieję, że Wam również się podoba. 
Myślę, że odmłodziłam ją o jakieś paręnaście lat.
I o to chodziło!!!!!!!!

Życzę Wam miłego tygodnia. Beata



6 komentarzy:

  1. Super lifting ! Egzemplarz po wygląda świetnie :)
    A ja tu chyba pierwszy raz ?!
    Będę zaglądać częściej jeśli można ?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję i zapraszam.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udana metamorfoza. Rzeczywiście ubyło parę ładnych lat.

    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znalazłam piękna stronę o dawaniu drugiego życia starym meblom, wezmę ze sobą kilka dobrych rad i będę częściej zaglądać ☺ jestem nowicjuszka w odnawianiu mebli dla siebie do domku na wsi , dziękuję i pozdrawiam ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Jeśli tylko będę mogła, to służę pomocą. Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza :) Uwielbiam je czytać :)