17 października 2017

Zmieniłam stół kuchenny


Czasami tak mam, że sięgam po przerobiony mebel jeszcze raz i zmieniam go na nowo. Kiedyś odnowiłam stary, kuchenny stół na biurko dla córki. Pisałam o tym w dwóch postach TU i TU TEŻ 
O rany, dopiero teraz zobaczyłam, że to było cztery lata temu. :))) Ale ten czas leci.....
Ponieważ zaszła potrzeba przestawienia lodówki w inne miejsce w kuchni, nasz wielki stół okazał się za duży. Niewiele myśląc poszłam na strych i wyciągnęłam ten stolik. Córka w zeszłym roku zmieniła sobie meble na bardziej nowoczesne, więc stolik przyda się w sam raz. 






Nogi zostawiłam białe, bo są w bardzo dobrym stanie. Ale blat chciałam mieć koniecznie "drewniany". Oczyściłam blat z białej farby, by wydobyć z niego trochę historii. Zabejcowałam i zawoskowałam. Przy okazji front szufladki też dostał trochę koloru. 







Wpakowałam go do kuchni, dostawiłam kolorowe patyczaki i już.













Niestety stary stół poczeka na strychu na inne - lepsze czasy :)))





Serdecznie pozdrawiam,
Beata


19 komentarzy:

  1. Pomysł świetny. Ja też często zostawiam stare meble a później je wykorzystuje. Wpadł mi w oko wieszak i zarąbiste deski do krojenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a po dechy zapraszam do sklepu. Za chwilę będzie ich więcej :)))) https://pl.dawanda.com/shop/afterbetter

      Usuń
  2. Cudny :) Pamiętam dokładnie taki stół z piwnicy :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, niby nic a cieszy, pozdrawiam, :)))

      Usuń
  3. Pięknie wygląda nowy (stary) stół....a kuchnia zyskała:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Toczone nóżki są obłędne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha.... a mój mąż powiedział, że takie starodawne :))) chyba się nie zna ;)

      Usuń
  5. Stół po odświeżeniu wygląda cudnie. Mimo, że mniejszy to w niczym nie ustępuje poprzednikowi. Ja też jestem zwolenniczką białych nóg i drewnianego blatu. Bardzo mi się takie zestawienie podoba. Super zmiana. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki. Teraz w kuchni mam dużo miejsca :)

      Usuń
  6. piękny ten stół - perełka :))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny stół, marzy mi się taki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak gdzieś wpadnie mi w oko, to dam znać :)

      Usuń
  8. Każdy mebel ma swój czas:-)
    a blat drewniany super !

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo stylowo wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza :) Uwielbiam je czytać :)