26 maja 2014

Najpiękniejszy dzień w roku

Wstaję rano i jak zwykle idę do kuchni, 
włączam wodę na kawę i zieloną herbatę dla córki, 
szykuję śniadanko i ... 
nagle wchodzi moja Duśka z pięknym prezentem i 
składa mi życzenia z okazji dnia mamy !




To była chwila wielkiego wzruszenia i pozytywnego zaskoczenia :) :) :)
Prezent był zrobiony przez Duśkę, ale tak niepowtarzalny i wyjątkowy, 
że łzy płynęły mi po polikach jak grochy :)
Dostałam podziękowania za to, że jestem mamą !!!!



Na każdej herbacianej smyczy podziękowania za:








Dzięki takim "DROBIAZGOM" każdego dnia dowiadujemy się
 co tak naprawdę dla naszych dzieci jest ważne, 
jak być dobrą mamą czy tatą. Jak być ich przyjacielem i wsparciem.


I w związku z naszym dniem 

wszystkim mamom życzę wielkich wzruszeń i miłości.




Beata :)


8 komentarzy:

  1. ooo jak słodko!Super prezent!!:)))Najlepszego Beatko:))miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiedz Dusce, ze taka jedna ciotka Kasia, normalnie oniemiala. Takiego prezentu jeszcze nie widzialam! Ach:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedziałam. Ja do tej pory nie mogę ogarnąć tego co mi się przytrafiło :) ściskam

      Usuń
  3. Cudowny prezent! Się wzruszyłam... serio.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłową masz córkę. Bardzo wzruszający prezent. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo często mnie zaskakuje :) a to chyba zaleta ludzi kreatywnych? Dziekuję

      Usuń
  5. cudowny prezent! cudowny pomysł:) i wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza :) Uwielbiam je czytać :)