26 lipca 2013

Wieszak na kolczyki


Na ten pomysł wpadłam prawie natychmiast jak dostałam podstawkę pod stare żelazko. 
Wiedziałam, że taki metalowy wieszaczek na pewno się przyda. I tak się stało. 
Moja córcia ma niepowtarzalny wieszak na swoje kolczyki.


Sami zobaczcie. Metalowa podstawka, z fajnymi żeberkami, musiałam to jakoś wykorzystać.


Powiesiłyśmy podstawkę na wieszczku na drzwiach do pokoju córki.  Pomysł powieszenia właśnie na drzwiach, ściągnęłam od mojej bliskiej koleżanki. Kiedy byłam u niej pierwszy raz, pokazała mi swoją kolekcję naszyjników i wisiorków. O rany, całe drzwi od wewnątrz pokoju były kolorowe.
Przepiękne!




A teraz my mamy wieszak z recyklingu, na którym będziemy wieszały swoje nowe zdobycze. 

Życzę wszystkim miłego weekendu!!
Beata



8 komentarzy:

  1. Gratuluję pomysłowości :) Przy okazji zapraszam na moje Candy :)http://mojehokuspokus.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję, a na candy oczywiście się zapiszę:)

      Usuń
  2. Fajny pomysł tylko czy przypadkiem taki wieszak nie zbije szyby w drzwiach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta podstawka jest bardzo lekka. Widać na zdjęciu, że wisi na małym wieszaczku, więc nie będzie żadnego problemu. Moja córcia - zachwycona. pozdrawiam

      Usuń
  3. Wieszaczek - ekstra! Niepowtarzalny! Jesteś kobietką z wyobraźnią :)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Baaardzo dziękuję za miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza :) Uwielbiam je czytać :)