23 lipca 2013

Powroty z urlopu....

 
Wszystko co dobre szybko się kończy. I tak też było z moim urlopem:(
Było miło, gorąco, trochę egzotycznie, leniwie. Jednym słowem SUPER!!!
 

 
Wygrzałam kości w ciepełku, wymoczyłam się w słonej wodzie
 i wracam pełną parą do naszego blogowego świata.
 Dziękuję za komentarze i maile. :)
Dostałam wiele zapytań o odnawianie mebelków.
Baaaaardzo mnie to cieszy, ponieważ teraz wiem, że poprzez
Hungry for ideas mogę przekazać swoje doświadczenie innym.
 
Poniżej wstawiłam parę fotek z mojego urlopu.
Mam nadzieję, że chociaż na chwilę wrócicie ze mną w te miejsca.
 
 
 
 
 
 
 
A na koniec: "romantycznie" moja rodzina...
 
 
 
Ja wypoczęłam, więc życzę wszystkim Wam także udanego urlopu.
A tym co już wrócili z leniuchowania, dużo energji i świetnych pomysłów.
 
Ściskam, Beata
 
 
 

2 komentarze:

  1. Oj zazdroszczę takiego urlopu :) Pogoda gwarantowana każdego dnia :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. cuuudownie musialo byc! z rozmarzeniem w oczach patrze na te fotki:)
    ciesze sie ze wakacje Ci sie udaly!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza :) Uwielbiam je czytać :)