19 czerwca 2017

Wieszak na biżuterię


Ostatnio bawiłam się w zabarwianie drewna za pomocą octu jabłkowego i gwoździ. Pisałam o tym TU . Kolor tego drewna jest niesamowity. Kawałek zwykłego dębu zmienił się na grafitowy, przydymiony pniak. Chciałam zabezpieczyć powierzchnię jednocześnie nie zmieniając koloru i pomalowałam bezbarwnym lakierem. Kawałek drewna, na którym pracowałam wydał się cudowną bazą do wieszaka. Tylko na co? Wyciągnęłam wszystkie swoje haczykowo-gałkowe skarby i robiłam przymiarki. Wybrałam szklane (plastikowe) gałeczki, które nadadzą drewnie trochę lekkości. 





Kiedy po przymiarce zostawiłam poukładane gałeczki na drewnie w równych odstępach, do kuchni weszła córka i powiedziała: mamka, ale to jest piękne! To była najfajniejsza opinia, ever! Zresztą sami zobaczcie ;)










Wieszak na biżu wrzucam do sklepu i tam serdecznie Was zapraszam :)

Miłego tygodnia,
Beata

5 komentarzy:

  1. Kolor drewna jest naprawdę niesamowity. Mam ochotę poeksperymentować z tym octowym specyfikiem. Wieszak prezentuje się naprawdę genialnie ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wieszak :) i niesamowita metoda na barwienie drewna, że też ktoś potrafi wpaść na taki pomysł :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza :) Uwielbiam je czytać :)