24 listopada 2015

Mikołaj jednak istnieje :)

 
Oj tak!
Dlaczego mając 4..... kilka lat stwierdzam coś, o czym dzieci są przekonane? :)
Dlatego, że rzadko dostaję prezenty niespodzianki. Raczej to ja staram się obdarowywać i bardzo to lubię. Ale kiedy wygrałam w rozdawajcie u Kamili w HappyAlimak pierwszy raz w blogowym świecie, pomyślałam sobie, że takie niespodzianki lubię bardzo.
 
 
 
 
I kiedy przyszła paczka z niecierpliwością otwierałam każdy kawałeczek zawartości.

A było co otwierać :) Zobaczcie sami :)
 
 
 
 
Wszystko pięknie zapakowane, z opisem lub życzeniami. Cudnie.
Stwierdziłam: Uwielbiam wygrywać :)))
 
 


 
 
Cieszyłam się jak małe dziecko, kiedy rozpakowuje duże, kolorowe pudła.
Na koniec zrobiłam sobie przepyszną i śliczną herbatkę, którą otrzymałam od Kamili.
 
 



 
 
Kamilko!
Bardzo dziękuję za niespodziankę i za chwile w których byłam małą dziewczynką :)
 
I życzę Wam wszystkim właśnie takich chwil.
Beata
 
 


21 komentarzy:

  1. :))) ale się cieszę, że sprawiłam Ci tak dużo radości :))) wspaniale!!! :)))
    Ładnie się otwarła ta herbatka:) ...czyli nawet pocztą można kwiatka przesłać;) hihi:)))
    Wielka radość tak "uśmiechać" innych:))) ..bo uśmiech wraca magicznie tysiąckroć pomnożony:)))))))
    Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale prezentów:)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje , cudne prezenty i smaczna i sliczna herbatka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak miło. wspaniały Mikołaj. cudowny świecznik dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie poczuć w sobie te emocje :)) Gratuluję Beatko - i razem z Tobą podziwiałam Twoje prezenty :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przemiła niespodzianka, śliczne przedmioty, a dżemik i herbatka na pewno pyszne :))
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne upominki! Także uwielbiam bawić się w Mikołaja, ale i przyjemnie je dostawać :)
    Ściskam, M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłaś w tym roku grzeczna:)) Mikołaj był bardzo hojny :))))
    Lubię dawać prezenty, ale najbardziej je opakowywać :) To sprawia mi największą frajdę no i uśmiech obdarowanej osoby.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to jakaś forma odreagowania od kłopotów. Też lubię :)

      Usuń
  9. Beato pewno że istnieje!!!
    jak mogłaś wątpić - wystarczy być grzeczną i czekać a w czasie tego czekania uszczęśliwiać innych ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale, gratuluję wygranej.Ja uwielbiam patrzeć na ludzi otwierających paczki, to są niepowtarzalne chwile :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie, że istnieje!!! Ale cudne prezenciki!!!
    ściskam cieplutko i ślę pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie niespodzianki są cudowne :

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza :) Uwielbiam je czytać :)