8 sierpnia 2015

Kosz na magazyny

Uwielbiam lato, ale nie 41 stopni ...... i to jeszcze w mieście! Są wakacje i dobrze, ze jest ciepło.
Ale mnie się nie chce nic robić, a właściwie na nic nie mam siły :( 
Niestety nie umiem usiąść przed telewizorem więc wzięłam się za porządki w papierach.
Znalazłam mnóstwo wnętrzarskich magazynów. Nawet nie wiem kiedy zebrałam taką kolekcję :) 
Musiałam je ułożyć w jednym miejscu, a miałam pomalowaną na biało skrzynkę po jabłkach. Postawiłam ją pionowo przy kanapie, ułożyłam magazyny i już. :)




Czyli znowu post o skrzynkach. No cóż, można z nich zrobić wiele pomocników.






 A goździki kupiłam dzisiaj w LIDLu.
To takie wdzięczne kwiaty ale niestety kojarzone z dawnymi czasami.
Ja i tak je lubię. :)





Jestem ciekawa co lubicie zjeść w taki upał. 
Ja dzisiaj zrobiłam sałatkę z rukoli, łososia i kaparów. 
Do tego sos ze śmietanki i chrzanu. 
Przepis ściągnęłam od mojego ulubionego kucharza Jamie Olivera.





I mimo upału życzę Wam superaśnego weekendu :)
Beata


16 komentarzy:

  1. :) jak zwykle u Ciebie inspiracyjnie!! Skrzynki rzeczywiście mają wiele zastosowań, też mam skrzynkową szafkę w pokoju;)
    Bardzo lubię goździki, myslę nawet, że jest wiele osób podzielających nasz zawchwyt nad tymi wspaniałymi kwiatami:) i ich zapachem:) ..szczególnie białe pachną intensywnie, jak będziesz miała okazję taki kolor kupić to polecam - zapach niesamowicie intensywny:) i przyjemny zarazem:) ..wyjątkowy:)
    U mnie sezon na "zupki" pomidorowe (inaczej sałatka:)) czyli.. pomidor, cebula, odrobina ksylitolu, rukola, olej, pieprz i sól, kropla octu i dużo płatków nagietka (pomarańczowego i żółtego:) ...jako samo danie albo dodatek do czegoś, ale dziś skoro takie ciepło nie miałam ochoty nic a nic gotować, taki pomidorowy szał w zupełności wystarczył:)
    Dzień sprzyjał zajęciem się czymś w domu, więc i ja wzięłam się za porządki, ale w kuchni;)

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och! fajny przepis z tymi nagietkami. Bardzo dziękuję :) Buziole :))))

      Usuń
  2. Prosto i funkcjonalnie, a przy tym fajnie to wygląda :) Zrobiłaś mi smaka sałatką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skrzynki są nie do zdarcia :-)
    W taki upał tylko lemoniada i książka

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz niesamowite pomysły, co potwierdza się z każdym kolejny postem :))
    Skrzynka jako półeczka na gazety wygląda świetnie :)
    Goździki uwielbiam , to jedne z moich ukochanych kwiatów, w domu i ogrodzie :)
    Upał faktycznie niesamowity, dziś cały dzień bolała mnie głowa, dopiero teraz , przed samą północą zrobiło się bardzo przyjemnie, chociaż nadal ciepło, temperatura wcale nie nocna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przykre, ale przynajmniej urlopowicze zadowoleni. Mam tylko nadzieję, ze za chwilę upał się skończy :)

      Usuń
  5. Oj ależ mi narobiłaś apetytu na taką pyszną sałatkę, coś czuję, że się dziś bez niej wieczór nie obędzie!
    Mnie wczoraj z okazji upałów też wzięło na porządki, ale na górze... Po dwóch godzinach siedzenia w szafie dostałam wyjątkowo paskudnego bólu głowy. Fuj. :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak z tymi domowymi pracami w taki upał trzeba uważać. Miłej niedzieli.

      Usuń
  6. prosto, szybko, a jak pięknie wygląda! mnie najbardziej podoba się gazeta leżąca na samym wierzchu, hihihihi :D
    goździki też kocham!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że zauważyłaś. Kiedy układałam magazyny, właśnie o tym samym pomyślałam, hihi... pozdrawiam

      Usuń
  7. Mam kilka fajnych skrzynek, ale kiedy zmienię je w takie cuda?

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny ten kosz... Lubię takie rozwiązania ze skrzynek i palet.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. No i jeszcze jedno wykorzystanie skrzynki po owocach. Sałatka z łososia wygląda bardzo zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  10. magazyny w skrzynkach zawsze świetnie się prezentują.
    dziękuję za przepis. uwielbiamy łososia, ale już wszystkie moje przepisy trochę nam się znudziły. z chrzanem powiadasz?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza :) Uwielbiam je czytać :)