16 października 2013

Czas pędzi nieubłaganie...

 
Dzisiaj rano, obok mojej pracy, zobaczyłam gołe i smutne drzewo,
które parę dni temu było jeszcze przepięknie żółte. 
Wszystkie złote, jesienne liście spadły :(
 
 
 
 
I właśnie uświadomiłam sobie, że nasze życie biegnie za szybko!!!
Każdy dzień ekspresowo mija na obowiązkach i nie ma chwili na odpoczynek.
Lato minęło, nastały krótkie dni, będą jeszcze krótsze:(    Ech...
 
Masakra....
 
 
 Ale mimo brzydkiej aury za oknami, ściskam Was gorąco !!
 
Beata
 
 


5 komentarzy:

  1. A ja mam wrażenie że lata lecą, jeszcze niedawno początek roku a już niedługo zima za pasem brrrrr

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas liscie dopiero sie zezlocily, i niech ta chwila trwa. Wysylam Beatko slonce od nas i dobre, cieple mysli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuję i za słońce i za myśli:)

      Usuń
  3. nie lubię tego dnia, gdy dociera do mnie, że złota jesień już minęła...
    ale foty świetne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza :) Uwielbiam je czytać :)