20 lutego 2018

Ręcznie robiony pled

Kiedy przeglądam skandynawskie wnętrza zwracam uwagę na ich prostotę i naturę. Jako fanka drewna skupiam swoją wyobraźnię na meble i drewniane dodatki. Ale obok drewna uwielbiam ich materiały. Często są to ręcznie robione koce czy pledy. 
Niestety nie mam talentu i cierpliwości do robienia na drutach. Jedynym, moim wyczynem jest szydełkowanie prostego ściegu, haha. Więc nigdy nie myślałam, że będę miała takie cudo jakie właśnie dostałam. 




Mam swój, własny wełniany pled. Na dodatek szary w warkocze. I to wnętrze nijak się ma do wnętrza skandynawskiego ale mnie to nie przeszkadza. Najważniejsze, że oglądając fajowy film mogę zawinąć się w duży sweterek :)











Pled zrobiła niesamowicie zdolna babeczka Dorota z DoSmo . Zresztą zobaczcie sami jakie robi cudeńka. Serdecznie polecam. 

Uściski,
Beata

8 komentarzy:

  1. Wspaniały pled.Pięknie wygląda i jest nie tylko ładny ale i praktyczny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda, tylko napisałaś wełniany. Jestem uczulona na wełnę. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ileż to musiało być pracy nad nim...wspaniałości!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny pled :). Marzy mi się takie cudeńko. Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza :) Uwielbiam je czytać :)