20 listopada 2017

Wianki cd....


Ostatnio wkręciłam się w klejenie świątecznych wianków. Przywiezione szyszki z nad morza powoli się kończą, ale to nic. Dokupuję różnego rodzaju półprodukty i tworzę, tworzę. Obieram wiodący kolor i kombinuję co by jeszcze dołożyć lub odjąć. 




Ostatnie moje dwa dzieła są w kolorze starego złota i błękitu. Nie zawsze świąteczny wianek musi być zielono- czerwony :)) 
Nie mam dużo zdjęć, ale pochwale się paroma. 









Jestem w trakcie odnawiania pewnej komody i jak tylko ją skończę od razu pokażę jej metamorfozę. Niestety najbliższy tydzień znowu (po raz trzeci od września) zakotwiczona jestem w Centrum Zdrowia Dziecka. Mam tylko nadzieję, że to ostatnia wizyta :( 


A na razie pozdrawiam Was serdecznie,
Beata




10 komentarzy:

  1. Wianek z błękitnymi elementami jest cudowny. Zdecydowanie nie tylko czerwony kolor może być świąteczny. Czekam na metamorfozę komody. Jestem bardzo jej ciekawa. Życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wianki, to moja największa dekoratorska miłość :D Tak, że zachwyca mnie i jeden i drugi, są śliczne :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, postaram się jeszcze coś wymodzić :)

      Usuń
  3. Wianek z błękitnymi elementami, to zdecydowanie moja bajka;) Życzę dużo zdrowia i czekam na komode.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nasze piękne święta można ozdobić na tysiące sposobów, wianki w każdym kolorze pasują, a Twoje są urocze. . Pozdrawiam cieplutko.:))

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny :) ja tez zaczynam myśleć już nas swoim wiankiem świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne. Dałaś sygnał, że i ja muszę odkurzyć swoje wianki. Może coś w nich zmienię. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lindo. Feliz Ano Novo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza :) Uwielbiam je czytać :)