6 stycznia 2013

Wielka lampa LOFT

Ostatnio wpadła mi w ręce super wielka lampa. 
Lampa stara jak świat, ale przepiękna. 
Nie wiem gdzie ją powieszę, bo jest duża, ale nie mogłam oprzeć się pokusie, więc ją zaadoptowałam. 


Pamiętacie jak już taką lampę przerabiałam na kinkiet do pokoju dla syna ( kliknij TU)
Ale ta jest ogromna!! 
Na razie ma wymienione wnętrzności na nowe i jest wstępnie wyczyszczona z brudu. 
Ale nie mam pojęcia jak ją wykończyć.:(
Czy pomalować ją na czarno, czy może na srebrny kolor? 
A może zostawić właśnie taką - rdzawą?



Jeśli macie pomysł, jak wykończyć tego olbrzyma, piszcie proszę. 
Ja poszperam w internecie i może coś znajdę.


Życzę miłego tygodnia! Beata



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że ze mną jesteście i zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza :) Uwielbiam je czytać :)