2 listopada 2017

Świąteczne dekoracje


Wiem, wiem do świąt jeszcze dużo czasu. Tak się tylko mówi. A zanim się obejrzymy będzie grudzień. Więc pomyślałam, że jeśli już mam chwilę i czekam by jeden mebel się skleił a drugi wysechł. To zrobię szyszkowe wianki na święta.




W wakacje przywiozłam z nad morza skrzynkę szyszek. Codziennie zbierałam po parę, wrzucałam do torby z kocykiem i tak się uzbierało :)





Teraz mam tysiące pomysłów na fajne wianki. Jednym z nich jest własnie ten. Tradycyjne kolory i skąpo dekoracji. Tak właśnie lubię :)
Oczywiście poparzyłam palce gorącym klejem, ale było mi mało. 




Zrobiłam też brzozowe świeczniki na czas adwentu. Świeczniki, które mają miejsce na 4 świece. Bardzo tradycyjnie udekorowałam szyszkami i mchem. Mogą być wyjątkową dekoracją dla każdego rodzaju wystroju. 






Jak by ktoś z Was miał ochotę na takie dekoracje, zapraszam do sklepu after better .

Wielkie pozdrowienia :)
Beata







9 komentarzy:

  1. Od kilku lat myślę o zrobieniu takich dekoracji z szyszek i zawsze zapominam ich nazbierac :) Twoje dekoracje są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To fakt szyszki trzeba zbierać latem, to trochę dziwne, haha..

      Usuń
  2. Śliczne, zwłaszcza świecznik mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taki wymysł chwili. I tak wyszło :) dziękuję

      Usuń
  3. Śliczne naturalne dekoracje. Miłego weekendu !

    OdpowiedzUsuń
  4. no i pięknie się prezentują, dobry pomysł, żeby już coś zacząć przygotowywać na święta...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wieniec mi się ogromnie podoba. Szyszki są bardzo wdzięcznym materiałem do dekoracji. U mnie też powstają już ozdoby świąteczne:). Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza :) Uwielbiam je czytać :)