28 października 2017

Tagiatelle z kurczakiem i cukinią

Przeważnie soboty przelatują mi strasznie szybko. Od samego rana próbuję nadrobić tartaki, stolarzy czy sklepy budowlane. Potem pracownia, a w miedzy czasie rodzina czeka na obiadek :) Nie mam czasu na godzinne gotowanie więc świetnym a jednocześnie pysznym jedzonkiem jest makaron pod każdą postacią. 



Ja zrobiłam tagiatelle z kurczakiem i cukinią. Domownicy jednogłośnie powiedzieli: było pycha! No i o to chodziło haha.....
Przepis bardzo spontaniczny, z głowy. 
Ugotowałam makaron tagiatelle. W międzyczasie piersi z kurczaka usmażyłam na oleju z czosnkiem, dodałam cukinię drobno pokrojoną, wsypałam garść tymianku i dodałam trzy łyżki mleka kokosowego. 




Potem tylko sól, pieprz i trochę słodkiej papryki do smaku. Odcedziłam makaron i do garnka dodałam sos. Trochę tartego parmezanu i jest super!



Uwielbiam takie potrawy: szybkie do przyrządzenia i szybkie do zjedzenia :)))
Ok. dzisiaj zmieniamy czas i można pospać godzinę dłużej więc popatrzę co u Was słychać. 

Uśiski,
Beata



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że ze mną jesteście i zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza :) Uwielbiam je czytać :)