16 kwietnia 2014

Miły upominek

Pisałam Wam, o kiermaszach w naszej dzielnicy przy okazji posta z wiankami. 
Było super, nie miałam pojęcia, że tak wiele babeczek i mężczyzn :) 
w mojej okolicy ma "twórcze niepokoje".
Była biżuteria, poduchy, ozdobne pudełeczka, pyszny chlebek i to wszystko własnoręcznie wykonane.
*
Jestem gapa, bo nie zrobiłam żadnego zdjęcia, ale nadrobię to w przyszłym roku.
Mam jednak małą pamiątkę: dostałam kurkę od mojej koleżanki,
która niedawno odkryła w sobie dar szycia "coś z niczego".
Dziękuję Kasiu :)


Taki słodziak, który ma skrzydełka w drugą stronę, 
ale dzięki temu jest wyjątkowa  :) prawda?

Trochę się rozkleiłam, ale czas do kuchni. 
Dzieci czekają na pasztet i sernik... no cóż: jak mus to mus :)

A ja życzę Wam Wesołych, 

Ciepłych i Spokojnych Świąt Wielkiej Nocy.


P.S.
przyszła wiosna a z nią nowy baner na Hungry for ideas :) 
oczywiście dzieło mojej Duśki.

Ściskam, Beata



4 komentarze:

  1. Beatko,
    Radosnych Swiat:)

    Fajny banerek:) Wlasnie dzieki blogom dowiedzialam sie o tylu zdolnych ludziach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Oj tak masz rację. Blogowy świat to świat ludzi z pasją:)

      Usuń
  2. Wesołych Świąt! ::)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przez to skrzydełko kurka jest wyjątkowa!
    Wesołych Świąt Beatko!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza :) Uwielbiam je czytać :)