28 stycznia 2014

Domowe galerie

 
Już od dawna nosiłam się z zamiarem zrobienia małej, ruchomej galerii starych zdjęć.
Uwielbiam oglądać czarno-białe zdjęcia z dzieciństwa lub pożółkłe ze szkoły.
A oglądając je zatrzymuję się na chwilę by powspominać miniony czas.
 
 
 
Parę lat temu kupiłam na giełdzie staroci w W-wie na  KOLE starą ramkę.
Kupiłam ją bo była inna, nadgryziona zębem czasu.
Niestety przez długi okres nie miałam dla niej zastosowania.
Aż do wczoraj:)
I kiedy wzięłam ją pod pachę, by pójść do mojego warsztatu (czyli piwnicy),
córka zapowiedziała, że jak coś z nią zrobię to ona ją chce!
Jeszcze do końca nie wiedziała jaki mam pomysł na wykorzystanie starocia,
a już była jej właścicielką, hihiii...
Cała mama :)



 
Siatka hodowalana jest świetnym materiałem do robienia przepięknych rzeczy.
Ita z Jagodowy zagajnik ma niesamowite pomysły na zastosowanie takiej siatki.
Ja użyłam siatki hodowlanej jako tablicy na stare zdjęcia.
 




 
Wycięłam siatkę na wymiar ramki. Przyczepiłam ją tapicerskim zszywaczem z tyłu ramki.
I gotowe:)
 





 
Do zawieszenia zdjęć wykorzystałam małe, drewniane spinacze:)
 



 
Przy robieniu zdjęć mojej małej galerii, zarejestrowałam "ciekawskiego" mojego syna.
Widać jak z zainteresowaniem ogląda swoją mamusię kiedy była dzieckiem, hihiii
 



 
 
Poniżej migawka z mojej dużej galerii na ścianie, tym razem to nasze dzieciaki:)
A zdjęcia specjanie wywołałam czaro-białe.
 

 
 
Bardzo dziękuję za miłe komentarze:)
I pozdrawiam ciepło,
 
Beata
 
 
 
 

16 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne galerię lubię kombinacje z siatką kurnikową :D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł!
    Ale masz piękną galerię fotograficzną :-)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Beata, swietnie "zatrzymalas" czas.
    Lubie takie galerie, musze cos wykombinowac u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie powiedziałaś= ZATRZYMAŁAŚ!!! Aż miło:)

      Usuń
  5. Beatko cudnie! Jeśli masz troszkę takiej siatki na zbyciu, to ja chętnie odkupię... Tylko dlatego moja przedpokojowa galeria nie wygląda tak jak ta Twoja, ponieważ wszędzie kazali mi kupować caaała belę takiej drucianki. A nie ukrywam,że taka opcja podoba mi się o wiele bardziej niż ta moja. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję. Napisz proszę do mnie na maila (beata.piorek@gmail.com) swój adres i wymiary. Pewnie, że wyslę. pozdrawiam,

      Usuń
  6. Świetny pomysł :) Efekt naprawdę wyjątkowy, w takiej ramce i na tej siatce rzeczywiście idealnie prezentują się stare czarno-białe fotografie. Ja też niedawno zrobiłam sobie galerię zdjęć, wszystkie w jasnych ramkach, mojego męża i moje oraz naszych najbliższych. Od dawna marzyła mi się taka galeria.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! Chyba jesteśmy sentymentalne:) Ale to chyba nie jest wada?

      Usuń
  7. Tak jakoś wzruszająco mi się zrobiło, gdy pomyślałam o nieżyjących już dziadkach, których mogłabym umieścić w swojej wersji ramkowego albumu. Piękny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, a na nową wersję zawsze przyjdzie czas:)

      Usuń
  8. Anonimowy2/2/14

    Chętnie odwiedzam blogi na których króluje taki klimatyczny nastrój....i te klimatyczne drobiazgi z innej epoki. Serdecznie Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza :) Uwielbiam je czytać :)