22 stycznia 2014

Niespodzianka :)

 
Uwielbiam dawać prezenty, ale w równym stopniu cieszę się kiedy jestem obdarowana.
Ostatnio przyszła do mnie paczka - niespodzianka!!
A w środku? Piękne i bardzo kobiece "upominki". Dostałam je od Katarzyny z Retro blue .
Mam nadzieję, Kasiu, że nie będziesz zła, ale musiałam się pochwalić.
To takie babskie, hihii..
 
 


 
 
Od razu musiałam coś wykombinować z naklejkami:)
Przyozdobiłam nimi plastikowe pudełko, po słonych paluszkach. I co?
I już go nie mam:(
Zarekwirowała mi go moja córcia na swoje bransoletki.
 
 
 
 
 Świetna zabawa z tymi naklejkami.
Patrzyłam na stronie, mają mnóstwo fajnych pomysłów na zdobienie.
Jeśli chcecie poczytać to link do strony jest TU





 
Koniecznie muszę wynaleźć jakieś stare pudło na kapelusze.
Potem je odnowić i ozdobić właśnie tymi naklejkami. Dzięki Kasiu!!!
 
 
Ściskam Beata,
 
 
 


4 komentarze:

  1. Beatko, jak kupowalam te naklejki, to tak wlasnie myslalam, ze kto, jak kto,ale Ty dobrze wymyslisz, jak je wykorzystac;))
    I..jedno pudeleczko juz gotowe;) Bardzo sie ciesze:)
    A ja czekam na lepsze swiatlo, zeby pokazac swiateczna skarpete od Ciebie:))
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wyczaiłam jak samemu zrobić pudło na kapelusz, hahahaaaa... A skarpetę to może w przyszłe święta? Bo się spóźniłam:( pozdrawiam,

      Usuń
  2. Pewnie, że córka zabrała, w końcu prezentuje się idealnie na małe skarby :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, zawsze pojemniczki mile widziane:) pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję, że ze mną jesteście i zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza :) Uwielbiam je czytać :)