19 grudnia 2012

Mecz na rzecz UNICEF

 
Dzisiaj chcę zatrzymać się na chwilę i pomyśleć o innych.
Czas przed Świętami kojarzy mi się z szałem zakupów, przygotowywaniem potraw w kuchni, pakowaniem prezentów i dekorowaniem mieszkania.
A przecież w tym  okresie powinniśmy wyciszyć się wewnętrznie,
uspokoić nerwy i pomyśleć o innych.
Pięknym wydarzeniem. które pokazało, że tak niewiele potrzeba by pomóc innemu był
Mecz Charytatywny pomiędzy PGE SKRA Bełchatów i reprezentacją Polski zorganizowany w Częstochowie. A cały dochód z imprezy został przekazany na rzecz głodujących dzieci w Czadzie.
 
 
 
Wszyscy sportowcy i organizatorzy grali dla dzieci!!!!!
Wszyscy pokazali swoje ogromne serca!!!!
 
Byłam tam i wspaniale się bawiłam. :)
A moje dzieci były pod wrażeniem bycia tak blisko ze słynnymi sportowcami jak:
Mariusz Wlazły, Michał Winiarski czy tenisista Jerzy Janowicz.
 
Więcej na ten temat, jesli chcecie poczytać jest na stronie TUTAJ
 
Poniżej wstawiłam parę zdjęć, które mam nadzieję, pokażą cudowną atmosferę,
panującą podczas meczu dla dzieci.
 

 
 
 
 

 
Polecam też, zajrzeć na stronę http://www.unicef.pl/ 
i poczytać jak można pomóc dzieciom w Czadzie.
 
Serdecznie pozdrawiam, Beata
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że ze mną jesteście i zostawicie po sobie ślad w postaci komentarza :) Uwielbiam je czytać :)